Ryhmät ja kurssit

Ilmoittautuminen syksyn ryhmiin on käynnissä!
Varmista paikkasi ja ilmoittaudu heti mukaan verkossa varaaheti.fi/liikuntaparkki

Lisätietoja p. 045 107 8975 tai info@liikuntaparkki.fi

TARJOUS RYHMÄÄN OSALLISTUVALLE
Haluamme tukea monipuolista ja säännöllistä liikkumista. Tarjoamme siksi mihin tahansa syksyllä alkavaan aikuisten ryhmään osallistuvalle mahdollisuuden liikkua edullisemmin myös omatoimisesti ryhmän viikkotunnin lisäksi joko kuntosalilla ja/tai muilla ohjatuilla ryhmäliikuntatunneillamme.

Kuntosalikortti 80 €
Ryhmäliikunta- ja kuntosalikortti 120 €

Kortti on voimassa ryhmän syyskauden ajan. Yksi kortti/ryhmäläinen, ei muita alennuksia.

Kausimaksut ja kausikortit pystyt maksamaan 
* Asiakaspalvelussa: Käteinen, korttimaksut, liikuntaedut, Mash -lasku ja -osamaksu
* Verkossa: Kortti- ja verkkopankkimaksut, Pivo, Mash -lasku ja -osamaksu, Joustoraha

Syksy 2019

ILON KILOT® IISI+

29.8.-12.12.19
To 18.00-19.00

Hinta 140 €/16 krt

Houkutteleeko sohva enemmän kuin liikkuminen tai onko viimeisestä liikuntakerrasta jo liian pitkä aika? Kiristääkö housunvyötärö? Jännittääkö tavalliselle ryhmäliikuntatunnille osallistuminen?

Tule liikkumaan samanmielisessä porukassa! Ilon kilot® nyt jo monen vuoden kokemuksella hiukan uudistettuna – lähdetään liikkeelle kevyesti, liikunnan iloa etsien.

 

Matalan kynnyksen liikuntaryhmä, jossa kauden aikana liikutaan ohjatusti sekä ryhmäliikuntatunneilla että kuntosalilla. Ryhmän tavoitteena on päästä (jälleen) liikkeelle ja löytää (säännöllisen) liikkumisen ilo. Ilon kilot® hyvän mielen liikkumista, joka samalla auttaa ja ylläpitää myös painonhallintaa.

Ryhmän henkilökohtaisen viikkotunnin lisäksi suosittelemme omatoimista harjoittelua joko muilla ryhmätunneilla tai kuntosalilla. Tätä varten voit ostaa erikseen kausikortin. Treeniä tehostaaksesi voit myös varata ajan henkilökohtaisen kuntosaliohjelman tekemistä varten. Mikäli haluat seurata edistymistäsi tarkemmin, suosittelemme ottamaan kehonkoostumusmittauksen kauden alussa ja lopussa. 

RYHTIRYHMÄ

29.8.-28.11.19 (ei viikolla 42)
To 18.00-19.00

Hinta 
75 €/käytössä oma hölkkäliivi
125/käytössä Liikuntaparkin hölkkäliivi

Osta oma Hölkkä-liivi
www.holkka.fi
Verkkokaupassa koodilla PARKKI saat -20% alennuksen naisten ja miesten Sticker-liivisetistä.

Matalan kynnyksen liikuntaa, jossa edetään pääsääntöisesti ulkona kävellen Hölkkä-liiviä hyödyntäen. Paranna samanaikaisesti ryhtiä, lisää liikkuvuutta ja kehitä lihas- ja aerobista kuntoa!

”Peruslenkillä työtä tekee enimmäkseen vain alakroppasi, mutta Hölkkä-liivilenkillä harjoittelu kohdistuu myös ylävartalosi lihaksiin. Ylävartalon lihasten aktivoituessa ylä- ja alavartalosi rytmi tahdistuu ja saumaton liikevirtaus aktivoi myös keskivartalosi lihaksia.”

NAISTEN TOIMINNALLISEN HARJOITTELUN ALKEET

26.8.-9.12.19 (ei viikolla 42)
Ma 19.00-20.00

Hinta 130 €/15 krt


Toiminnallinen harjoittelu alkeista lähtien!

Tunneilla hyödynnetään erilaisia toiminnalliseen harjoitteluun tarkoitettuja välineitä sekä omaa kehonpainoa. Tavoitteena on paremmin arjessa toimiva keho. Toiminnallisen harjoittelun vaikutukset näkyvätkin arkielämässä mm. parempana kestävyys- ja lihastasapainona. Tunnin sisältö on pääasiassa kehon kokonaisvaltaisesti haastavia harjoitteita, ja samalla kun harjoitat lihaskuntoa haastat myös esim. tasapainoa ja kehon motoriikkaa.

GOFLO

26.8.-9.12.19 (ei viikolla 42)
Ma 17.00-17.50

Hinta 130 €/15 krt


GoFlo on sykettä ja kuntoa kohottavaa liikuntaa. Välineenä käytetään joustavia valjaita, jotka tukevat ja kannattelevat treenaajaa. Tunnilla tehdään joustavien köysien kanssa erilaisia sykettä nostavia harjoituksia sekä lihaskuntoliikkeitä hyppyjä ja loikkia unohtamatta. GoFlo-tunti sopii kaikentasoisille treenaajille. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

Varusteiksi riittävät sisäliikuntaan sopivat vaatteet ja kengät.

ILMAJOOGA

28.8.-27.11.19 (ei viikolla 42)
Ke 20.00-21.00
– ilmajoogaan jo tutustuneille

1.9.-1.12.19 (ei viikolla 42)
Su 18.30-19.30
– sopii myös ensikertalaisille

130€/13 krt

Ilmajoogatunnilla pääset tutustumaan ilmajoogan perusteisiin ja erityyppisiin ilmajoogaharjoituksiin.

Ilmajoogatunneilla tärkeintä on kuunnella omaa kehoasi ja kehon tuntemuksia. Harjoitukset tehdään aina juuri sinulle sopivalla tasolla. Ei siis huolta, kenenkään ei tarvitse taipua eksoottisiin akrobatia-asentoihin, mikäli ei halua.

Tunneilla käydään läpi rauhalliseen tahtiin kehon eri osia, venytään ja vapaudutaan kireyksistä, joillain tunneilla saatetaan vähän temppuillakin.

Joka tunnilla tärkeätä on myös mielen harjoittaminen ja rentoutuminen.

Tämä tunti on sinun ikiomaa aikaasi ja voit keskittyä itseesi ja omaan hyvään oloosi.

NAISTEN POWER

27.8.-10.12.19
Ti 19.00-20.00

29.8.-12.12.19
To 18.00-19.00

Hinta 
1 krt/vko 140 € (16 krt)
2 krt/vko 220 € (32 krt)

 

Toiminnallinen treeniryhmä, jossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisin harjoittein omaa kehonpainoa sekä muita välineitä käyttämällä (mm. tangot, kahvakuulat ja muut painot). Ryhmässä pääset kohottamaan kuntoa ja kestävyyttä sekä parantamaan tasapainoa ja kehon motoriikkaa. Tunti sopii jo hiukan liikkuneille. Tiistain tunti pidetään ryhmäliikuntasalissa, torstain tunti crosstrainingsalissa.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe, juomapullo ja halutessasi myös salihanskat. Ohjaajana Toni Lopes.

MIESTEN POWER

27.8.-10.12.19
Ti 19.00-20.00

Hinta 140 €/16 krt

 

Toiminnallinen treeniryhmä, jossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisin harjoittein omaa kehonpainoa sekä muita välineitä käyttämällä (mm. tangot, kahvakuulat ja muut painot). Ryhmässä pääset kohottamaan kuntoa ja kestävyyttä sekä parantamaan tasapainoa ja kehon motoriikkaa. Tunti sopii jo hiukan liikkuneille.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe, juomapullo ja halutessasi myös salihanskat. Ohjaajana Johanna Virtanen.

KATIN ERIKOISJOUKOT 90′

29.8.-12.12.19
To 19.00-20.30

Hinta 140 €/16 krt

 

 

Sinulle, joka haluat treenata kovaa! Tunti koostuu 90 min. toiminnallisesta crosstrainingharjoittelusta.

Ryhmässä saat yksilöllisemmät ja rankemmat treenit,  jotka sisältävät mm. tekniikkaa, voimaa ja räjähtävyysharjoittelua. 

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe, juomapullo ja halutessasi myös salihanskat. Varaudu kauden aikana ohjeistuksen mukaan myös liikuntaan sopivilla ulkojalkineilla sekä -varusteilla. Ohjaajana Kati Mäkihonko.