Ryhmät ja kurssit

Kesä 2020

POLE DANCE AIKUISET
Sopii myös nuorille 14 v. ->

Tiistaisin 9.6.-7.7.20 klo 17.00-18.00

Hinta 75 €/5 krt*

Pihassa maksuton pysäköinti!

Pole Dance sopii aloittelijoille ja lajiin jo tutustuneille. Tangon kanssa harjoittelu on hauska ja erittäin tehokas tapa kasvattaa voimaa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Tunneilla yhdistetään lihaskuntoharjoittelua, akrobatiaa ja tanssia. Liikkeissä on käytössä koko keho ja harrastus on kokonaisvaltainen ja näyttävä laji vahvistaen samalla kehon kaikkia lihaskerroksia.

Varusteeksi tunnille lyhyet shortsit ja hihaton ihonmyötäinen yläosa sekä pitkälahkeiset joustavat jousut lämmittelyn ja loppuvenyttelyiden ajaksi. Pidä mukana myös juomapulloa ja pientä hikipyyhettä. Poista kellot ja sormukset käsistä tuntien ajaksi. Myös isoja tai roikkuvia koruja kannattaa välttää ja solmia hiukset kiinni.

Ohjaajana Henriikka Roo

RENGASTRAPETSI AIKUISET
Sopii myös nuorille 14 v. ->

Tiistaisin 9.6.-7.7.20 klo 19.15-20.15

Hinta 75 €/5 krt*

Pihassa maksuton pysäköinti!

Rengastrapetsi

Rengastrapetsi on ilma-akrobatiatunti, jossa temppuillaan isolla katosta ripustetulla renkaalla.

Laji haastaa koko kehoa hauskalla tavalla. Renkaalla tehtävät liikkeet kehittää erityisesti ylä ja keskikropan voimaa! Myös liikkuvuus ja kehonhallinta paranevat kuin huomaamatta.  

Poistathan korut tunnin ajaksi. Varmistathan myös, ettei vaatteissasi ole teräviä osia kuten vetoketjuja.

Varusteeksi tunnille kannattaa varata napakasti istuvat pitkät jumppahousut ja ihonmyötäinen yläosa. Renkaalla harjoitellaan paljain jaloin tai sukat jalassa. Pidä mukana myös juomapulloa ja pientä hikipyyhettä.

Ohjaajana Henriikka Roo

*Kausimaksua ei palauteta tai hyvitetä, mikäli kauden keskeyttää tai mikäli joudumme vallitsevan tilanteen vuoksi keskeyttämään kurssin. Pyrimme siinä tapauksessa kuitenkin järjestämään mahdollisuuksien mukaan korvaavaa toimintaa.


*Kausimaksua ei palauteta tai hyvitetä, mikäli kauden keskeyttää tai mikäli joudumme vallitsevan tilanteen vuoksi keskeyttämään kurssin. Pyrimme siinä tapauksessa kuitenkin järjestämään mahdollisuuksien mukaan korvaavaa toimintaa.

Syksy 2020


Syyskauden
suunnittelu on käynnissä, seuraa ilmoitteluamme! Ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.

TULOSSA

ILMATUNNIT

  • Ilmajooga Startti
  • Ilmajooga
  • Trapetsi alkeet

TANKOTUNNIT

  • Pole alkeet
  • Pole jatko

TOIMINNALLINEN HARJOITTELU

  • Naisten Power
  • Fysiopower

POLE DANCE JATKO
Tankoiluun tutustuneille, sopii myös nuorille 13 v. ->

Tiistaisin klo 18.00-19.00

Kausi 1
28.4.-26.5.20
Hinta 65 €/5 krt

Kausi 2
2.-16.6.20
Hinta 35 €/3 krt

Pihassa maksuton pysäköinti!

Pole Dance jatko on ryhmä, joka sopii jo vähän lajiin tutustuneelle. Tangon kanssa harjoittelu on hauska ja erittäin tehokas tapa kasvattaa voimaa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Tunneilla yhdistetään lihaskuntoharjoittelua, akrobatiaa ja tanssia. Liikkeissä on käytössä koko keho ja harrastus on kokonaisvaltainen ja näyttävä laji vahvistaen samalla kehon kaikkia lihaskerroksia.

Varusteeksi tunnille lyhyet shortsit ja T-paita sekä pitkälahkeiset joustavat jousut lämmittelyn ja loppuvenyttelyiden ajaksi. Pidä mukana myös juomapulloa ja pientä hikipyyhettä.

Ohjaajana Henriikka Roo

ILMAJOOGA JATKO/lajiin tutustuneet
29.4.-17.6.20

Keskiviikkoisin klo 19.30-20.30

Hinta 88 € (8 krt)

Ilmajoogatunnilla pääset tutustumaan ilmajoogan perusteisiin ja erityyppisiin ilmajoogaharjoituksiin.

Ilmajoogatunneilla tärkeintä on kuunnella omaa kehoasi ja kehon tuntemuksia. Harjoitukset tehdään aina juuri sinulle sopivalla tasolla. Ei siis huolta, kenenkään ei tarvitse taipua eksoottisiin akrobatia-asentoihin, mikäli ei halua.

Tunneilla käydään läpi rauhalliseen tahtiin kehon eri osia, venytään ja vapaudutaan kireyksistä, joillain tunneilla saatetaan vähän temppuillakin.

Joka tunnilla tärkeätä on myös mielen harjoittaminen ja rentoutuminen.

Tämä tunti on sinun ikiomaa aikaasi ja voit keskittyä itseesi ja omaan hyvään oloosi.

Ohjaajana Sanna Kiviniemi

Erillismaksullisiin, jo alkaneisiin kevätkauden ryhmiin ja kursseille on jäljellä hajapaikkoja. Näihin on mahdollista tulla mukaan myös kesken kauden joko loppukauden kattavalla maksulla tai kertamaksulla, kun ilmoittaudut mukaan verkossa. Varattavissa olevat vapaat paikat löydät netistä varaaheti.fi/liikuntaparkki.fi.
 
KERTA- JA KAUSIMAKSU
* Aikuisten tunnit 12 €/krt
* Fysiopower 75′ 13 €/krt
* Aikuisten pole 15 €/krt
* Aamutreenit, kts. tarkemmat tiedot ⬇️
* Lasten tunnit 10 €/krt
* Lasten pole 15 €/krt
 
Kausimaksulla ilmoittauduttaessa verkossa näkyy koko loppukauden hinta.
 
MAKSAMINEN
Kausimaksu maksetaan verkossa varauksen yhteydessä, kertamaksu kassalle ennen tunnin alkua.
 
ILMOITTAUTUMINEN
Loppukaudelle ilmoittautumiseen riittää yksi ilmoittautuminen. Kertamaksulliset varaukset tulee tehdä viikoittain. Tunnit tulevat näkyviin viikko kerrallaan.
 
* Aamutreeneihin ilmoittaudutaan osoitteessa holvi.com/shop/aaltonen
 

Lisätietoja p. 045 107 8975 tai info@liikuntaparkki.fi
Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Varattavissa olevat ryhmät löytyy verkossa https://www.varaaheti.fi/liikuntaparkki/fi/liikuntakeskus_parkki/ryhmat

Lasten ja nuorten ryhmät ->

ALOITTELIJAN SPINNING
To 9.1.-12.3.20 klo 17.00-17.45

Hinta (10 krt)
80 €

Kertamaksu 12 €

MATALAN KYNNYKSEN ALKEISRYHMÄ
sisäpyöräilyyn eli spinningiin

Spinning on vauhdikasta, tehokasta ja helppoa kestävyysharjoittelua sisäpyörällä. Harjoitus kohottaa kuntoa, tehostaa aineenvaihduntaa ja kuluttaa paljon energiaa!

Treeni on kuitenkin hellävarainen luonnollisten liikeratojen ansiosta eikä kuormita niveliä. Pyörän päällä sinulla on mahdollisuus kilpailla itseäsi vastaan ja nauttia monipuolisesta musiikista.

Tunnin tehokkuuden voi säätää itse valitsemalla sopivan harjoitusvastuksen. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä.

Varusteiksi riittää kevyt sisäliikuntavaatetus ja -kengät, hikipyyhe ja juomapullo.

Toiminnallisen harjoittelun kurssit

NAISTEN TOIMINNALLISEN HARJOITTELUN ALKEET TÄYNNÄ
Ma 13.1.-6.4.20 klo 19.00-20.00 (ei viikolla 9)

Hinta (12 krt)
110 €

Kertamaksu 12 €

MATALAN KYNNYKSEN ALKEISRYHMÄ
toiminnalliseen harjoitteluun 

Tunneilla hyödynnetään erilaisia toiminnalliseen harjoitteluun tarkoitettuja välineitä sekä omaa kehonpainoa. Tavoitteena on paremmin arjessa toimiva keho. Toiminnallisen harjoittelun vaikutukset näkyvätkin arkielämässä mm. parempana kestävyys- ja lihastasapainona. Tunnin sisältö on pääasiassa kehon kokonaisvaltaisesti haastavia harjoitteita, ja samalla kun harjoitat lihaskuntoa haastat myös esim. tasapainoa ja kehon motoriikkaa.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe ja juomapullo.

Ohjaajana Johanna Virtanen

 

NAISTEN POWER
Ti 7.1. – 21.4.20 klo 19.00-20.00 (ryhmäliikuntasali)
To 9.1.–23.4.20 klo 18.00-19.00 (crosstrainingsali)

Hinta (16 krt)
1 krt/vko 140 €
2 krt/vko 220 € 

Kertamaksu 12 €

Toiminnallinen treeniryhmä, jossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisin harjoittein omaa kehonpainoa sekä muita välineitä käyttämällä (mm. tangot, kahvakuulat ja muut painot). Ryhmässä pääset kohottamaan kuntoa ja kestävyyttä sekä parantamaan tasapainoa ja kehon motoriikkaa. Tunti sopii jo hiukan liikkuneille. Tiistain tunti pidetään ryhmäliikuntasalissa, torstain tunti crosstrainingsalissa.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe, juomapullo ja halutessasi myös salihanskat. 

Ohjaajana Toni Lopes

MIESTEN POWER
Ti 7.1.–21.4.20 klo 19.00-20.00 

Hinta 140 € (16 krt)

Kertamaksu 12 €

Toiminnallinen treeniryhmä, jossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisin harjoittein omaa kehonpainoa sekä muita välineitä käyttämällä (mm. tangot, kahvakuulat ja muut painot). Ryhmässä pääset kohottamaan kuntoa ja kestävyyttä sekä parantamaan tasapainoa ja kehon motoriikkaa. Tunti sopii jo hiukan liikkuneille.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe, juomapullo ja halutessasi myös salihanskat. 

Ohjaajana Johanna Virtanen

FYSIOPOWER
To 9.1.–23.4.20 klo 19.00–20.15

Hinta 160 € (16 krt)

Kertamaksu 13 €

Fysiopower-tunnilla liikutaan työ- ja toimintakykyä edistävästi, joten harjoitteet sekä liikkeet on valittu tämän tavoitteen mukaisesti. 

Fysiopower-tunti sisältää valmistavan alkulämmittelyn ennen varsinaista voimaharjoittelua. Ryhmässä harjoittelet muiden kanssa, kehityt sekä opit uutta. Jokaisella tunnilla on aina oma teema/liike, johon perehdytään tarkemmin ja jonka ympärille treeni rakentuu.

Varaa mukaan sisäliikuntaan sopivat kengät, hikipyyhe sekä juomapullo.

Mikäli kaipaat ryhmälle rakennetun ohjelman lisäksi yksilöllisempää ohjausta, voit varata henkilökohtaisen ajan fysioterapeutilta. Lue lisää sivuilta Fysio Aaltonen

Ohjaajana fysioterapeutti Henri Aaltonen

AAMUTREENIT
Ma, ke, pe 13.1.-31.5.20 klo 7.00-8.00

Lisätietoja suoraan Aaltoselta: 045 696 8084
Tarkemmat ehdot verkkokaupassa

Aamutreenejä ei ole hiihtolomalla 24.2.-1.3.2020, pääsiäisenä 10.4. ja 13.4. eikä vappuna 1.5. Ryhmään mahtuu max 20 henkilöä.

Tutkittuun tietoon ja kokemukseen pohjautuva harjoitteluohjelma, jonka avulla saavutat:

▪️vahvemman selän
▪️vahvat jalat
▪️voimakkaat olkapäät
▪️paremman liikkuvuuden kehoosi
▪️parannat kuntoasi

54 monipuolista, ennalta suunniteltua harjoitusta fysioterapeutin ohjauksessa. Harjoitukset on jaettu kolmeen jaksoon, joissa harjoitusten painotukset vaihtuvat, kehittäen kolmea ominaisuutta:

▪️Liikkuvuutta
▪️Lihasvoimaa
▪️Kestävyyttä

Harjoittelupaikkana toimii täysin uusi crosstrainingsali Aamutreeneissä käytetään monipuolisesti salista löytyviä välineitä: levytankoja, kahvakuulia, käsipainoja ja Concept2-sarjan laitteita.

Ohjaajana fysioterapeutti Henri Aaltonen

Mikäli kaipaat ryhmälle rakennetun ohjelman lisäksi yksilöllisempää ohjausta, voit varata henkilökohtaisen ajan fysioterapeutilta. Lue lisää sivuilta Fysio Aaltonen

Ilmajoogakurssit

ILMAJOOGA STARTTI/aloittelevat 
Su 12.1 – 5.4.2020 klo 18.00-19.00 (ei 12.4)

Hinta 130 € (13 krt)

Kertamaksu 12 €

ILMAJOOGA JATKO/lajiin tutustuneet TÄYNNÄ
Ke 8.1 – 22.4.2020 klo 19.30-20.30 (ei viikolla 9)

Hinta 150 € (15 krt)

Kertamaksu 12 €

Ilmajoogatunnilla pääset tutustumaan ilmajoogan perusteisiin ja erityyppisiin ilmajoogaharjoituksiin.

Ilmajoogatunneilla tärkeintä on kuunnella omaa kehoasi ja kehon tuntemuksia. Harjoitukset tehdään aina juuri sinulle sopivalla tasolla. Ei siis huolta, kenenkään ei tarvitse taipua eksoottisiin akrobatia-asentoihin, mikäli ei halua.

Tunneilla käydään läpi rauhalliseen tahtiin kehon eri osia, venytään ja vapaudutaan kireyksistä, joillain tunneilla saatetaan vähän temppuillakin.

Joka tunnilla tärkeätä on myös mielen harjoittaminen ja rentoutuminen.

Tämä tunti on sinun ikiomaa aikaasi ja voit keskittyä itseesi ja omaan hyvään oloosi.

Ohjaajana Sanna Kiviniemi

Tankotuntikurssit

POLE DANCE eli TANKOTANSSI

POLE 1 TÄYNNÄ
Aloitteleville, sopii myös nuorille 13 v. ->

Ti klo 18.00-18.55
7.1.-21.4.20 (ei viikolla 9)

Hinta 190 € (15 krt)

Kertamaksu 15 €

POLE 2
Lajiin jo ehkä tutustuneille, sopii myös nuorille 13 v. ->

Ti klo 19.00-19.55
7.1.-21.4.20 (ei viikolla 9)

Hinta 190 € (15 krt)

Kertamaksu 15 €

Pole 1 on ryhmä, joka sopii aloittelijalle, sillä harjoittelu lähtee lattiatasolta ylöspäin. Tangon kanssa harjoittelu on hauska ja erittäin tehokas tapa kasvattaa voimaa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Tunneilla yhdistetään lihaskuntoharjoittelua, akrobatiaa ja tanssia. Liikkeissä on käytössä koko keho ja harrastus on kokonaisvaltainen ja näyttävä laji vahvistaen samalla kehon kaikkia lihaskerroksia.

Pole 2 on ryhmä, joka sopii jo vähän lajiin tutustuneelle. Tangon kanssa harjoittelu on hauska ja erittäin tehokas tapa kasvattaa voimaa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Tunneilla yhdistetään lihaskuntoharjoittelua, akrobatiaa ja tanssia. Liikkeissä on käytössä koko keho ja harrastus on kokonaisvaltainen ja näyttävä laji vahvistaen samalla kehon kaikkia lihaskerroksia.

Varusteeksi tunnille lyhyet shortsit ja T-paita sekä pitkälahkeiset joustavat jousut lämmittelyn ja loppuvenyttelyiden ajaksi. Pidä mukana myös juomapulloa ja pientä hikipyyhettä.

Ohjaajana Henriikka Roo

GoFlo-kurssi

GOFLO

Ma 13.1.-6.4.20 klo 17.30-18.30 (ei viikolla 9)

Hinta 110 €/12 krt

Kertamaksu 12 €

GoFlo on sykettä ja kuntoa kohottavaa liikuntaa. Välineenä käytetään joustavia valjaita, jotka tukevat ja kannattelevat treenaajaa. Tunnilla tehdään joustavien köysien kanssa erilaisia sykettä nostavia harjoituksia sekä lihaskuntoliikkeitä hyppyjä ja loikkia unohtamatta. GoFlo-tunti sopii kaikentasoisille treenaajille. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

Varusteiksi riittävät sisäliikuntaan sopivat vaatteet ja kengät.

Ohjaajana Sari Lipponen