Ryhmäliikunta

Poikkeukset ryhmäliikuntatunneissa
Ei poikkeuksia ryhmäliikunnassa.

Tänään ohjelmassa
  • 10:00 - Pump (lapsiparkki 3 €)

Brassipeppu(muokkaus)

Tunnilla keskitytään alavartalon vahvistamiseen ja muokkaamiseen. Tunti sisältää paljon kyykkyjä, joten se ei välttämättä sovellu, jos kärsit polvivaivoista. 

Crosstraining

Crosstraining on toiminnallista harjoittelua, joka nostaa nopeasti ja tehokkaasti kuntoa sekä kehittää voimaa. Treenikerrat ovat erilaisia ja tunti koostuu erilaisista liikesarjoista, joita tehdään mm. kehonpainoa, erilaisia painoja ja tankoja hyödyntäen. Ohjatut tunnit on jaettu eri ryhmiin, jotta jokaiselle löytyy omaa kuntotasoa vastaava tunti.

– Easy/tekniikka: Aloittelijoille ja vähemmän liikkuneille sopiva tunti, jossa käydään harjoituksen yhteydessä läpi oikeat tekniikat.

– Easy/Mix: Aloittelijoille ja vähän pidempään harjoitelleille sopiva tunti, jossa yhdistellään monipuolisesti eri lihasryhmien harjoituksia.

– Mix: Tunti on monipuolisesti eri lihasryhmät huomioiva tunti.

– Voima ja Voima 90′: Nimensä mukaisesti keskittyy voimaharjoitteluun ja voiman kehittämiseen. Suositellaan enemmän liikkuneille ja tekniikat hallitseville. 

– Heavy: Raskaampi tunti pidempään harjoitelleille. Eri tunneilla voidaan keskittyä enemmän tiettyyn lihasryhmään.

Ilmajooga

Ilmajooga sopii kaikille kehonhuollosta sekä liikunnasta pitäville. Harjoitukset lisäävät liikkuvuutta, voimaa sekä huoltavat kehoa ja mieltä. Erityisen ihana selän ja hartiaseudun lihasjäykkyyteen! Tunti päättyy loppurentoutukseen. Sopii hyvin myös vähemmän liikkuneille.

Lisätietoa ilmajoogasta ja ohjeita tunnille

Kahvakuula circuit

Tunnilla käytetään eripainoisia kahvakuulia ja niiden avulla vahvistat yhden lihaksen sijasta useampaa lihasryhmää samaan aikaan, treeni toteutetaan kiertoharjoitteluna. Sopii kaikille, jotka kaipaavat kovaa ja tehokasta treeniä! 

Pump

Lihaskestävyystunti, jossa käydään tunnin aikana läpi päälihasryhmät. Tunnilla tehdään mm. kyykkyjä, kulmasoutuja, rinnalle vetoja, penkkipunnerrusta, ojentaja- ja hauis- sekä vatsalihasliikkeitä. Tällä tunnilla myös syke nousee, erityisesti isoja lihasryhmiä harjoitettaessa. Tunnilla käytetään välineinä levytankoja ja käsipainoja. Sarjat ovat pitkiä ja yhtä lihasryhmää harjoitetaankin useita minuutteja. Pitkien sarjojen vuoksi käytetään pienempiä painoja kuin kuntosaliharjoittelussa. Tunti ei sisällä askellusta ja sopii erinomaisesti myös miehille.

Rasvanpolttomuokkaus

Nimensä mukaisesti rasvanpolttoa! Tunnilla hengästyt ja saat hien pintaan, mutta poltat samalla rasvaa oikealla sykealueella. Sisältää helppoja askelsarjoja ja toiminnallisia lihaskuntoliikkeitä.

Spinning

Spinning on vauhdikasta, tehokasta ja helppoa kestävyysharjoittelua sisäpyörällä. Harjoitus kohottaa kuntoa, tehostaa aineenvaihduntaa ja kuluttaa paljon energiaa!

Treeni on kuitenkin hellävarainen luonnollisten liikeratojen ansiosta eikä kuormita niveliä. Pyörän päällä sinulla on mahdollisuus kilpailla itseäsi vastaan ja nauttia monipuolisesta musiikista.

Tunnin tehokkuuden voi säätää itse valitsemalla sopivan harjoitusvastuksen. Tarvittaessa opastus ennen tunnin alkua, tule hyvissä ajoin saliin.

Step-muokkaus

Stepissä askelletaan laudalle, laudalla ja laudan ympärillä. Samalla kohotetaan erityisesti alavartalon lihaskuntoa ja kohotetaan sykettä. Lisänä lihaskuntoliikkeitä myös keski- ja ylävartalolle lisäpainojen kanssa tai ilman. Sopii kaikille!

Trampolin Fitness

Tunnilla liikutaan fitnesstrampolineilla. Kyseessä ei ole trampoliinihyppyihin perustuva tunti, vaan se on reipasta askellusta pehmeällä alustalla erilaisin sarjoin. Trampoliinissa voi käyttää myös tankoa apuna. Tunti sopii hyvin myös jalkavaivoista kärsiville, sillä pehmeä alusta on hellä nivelille.

Zumba

Zumba on energinen ja vauhdikas tanssillinen tunti, jossa yhdistellään mm. erilaisia lattarirytmejä ja -liikkeitä. Zumba on menevää ja tehokasta kuntoliikuntaa, joka kuluttaa yllättävän paljon kaloreita. Let’s Dance! 

Ilmoittautuminen
close slider